Без медийния шум и еуфорията, които съпътстваха пускането на първия iPad вестник, Google пусна собствено онлайн издание. Компанията го нарича „книга” и „уникален комуникационен инструмент”, но Think Quarterly на практика е списание с периодичност на издаване три месеца. Първият брой на тримесечника е от 68 страници, посветени на данните и влиянието им върху бизнеса. Онлайн изданието е под редакцията и с дизайн на The Church of London, британска креативна агенция. Сред авторите на материалите ще откриете имена като Саймън Роджърс (редактор на Datablog на вестник „Гардиън”) и Улрике Рейнхард (редактор на WE Magazine), а голяма част от статиите съдържат интервюта с представителни лица на Google и ключови фигури в големи световни компании.
Визуалното оформление на Think Quarterly е пир за окото, а онлайн изданието е реализирано като Flash приложение с богата функционалност, която позволява прелистване, зумиране, принтиране и промяна на изгледа. Освен това системата автоматично отбелязва последната страница, на която сте го затворили и ви връща там, когато го отворите отново. Предвидено е да има и PDF версия.