Игралното студио Valve пусна 15-минутно филмче в YouTube с участието на колоритните персонажи от популярната им игра Team Fortress 2 и то е фантастично. Заглавието на видеото е Expiration Date (Срок на годност) и показва как екипът от наемници прекарва последните си 72 часа живот. Филмчето е смешно, оригинално и много добре изпълнено.

Самият дебют на филмчето съвпада с пускането на ново съдържание за Team Fortress, като се започне с актуализацията "Любов и война", която ще позволи на играчите да танцуват с враговете им, и възможност за игра на камък, ножица, хартия.

Valve имат усет за анимационни филми. Поредицата от кратки  Team Fortress филмчета въведения като "Запознайте се с Pyro" и "Запознай се с Медик" имат повече от 85 милиона гледания в YouTube и бяха широко приветствани като гениална маркетингова кампания.

През 2012 година дори имаше слухове, че Valve ще продуцира собствено шоу за Cartoon Network, но това никога не се материализира. Сега по голямата част от анимациите на  Valve са създадени от фенове чрез официалния Source Filmmaker инструмент.

Няма индикации, че "Срок на годност" е част от поредица, но милиони фенове настояват да се случи точно това.

Вижте и самото видео:

 

 

Виж още: Valve показа портативната игрална конзола SteamBoy

Още от Social