Звукозаписната компания Warner Music реши да използва нова система за разпространение на музика в интернет.

Според новия план един от лидерите на музикалния пазар ще предлага на потребителите си неограничен достъп до музикалните си архиви срещу допълнителна абонаментна такса, която ще бъде включена в цената за доставка на интернет, съобщава електронното издание ЛентаРу.

Разработването на плана е поверено на ветерана в звукозаписната индустрия Джим Грифин, с чието участие през 1994 година в интернет е продаден първият в историята музикален запис.
За три години Грифин трябва да разработи бизнес-модел, според който парите от потребителите ще се разпределят между притежателите на правата.

Изданието отбелязва, че за подобни идеи съобщават и представители на друга компания, една от голямата четворка в звукозаписния бизнес - Sony BMG. Тя също планира да разработи он-лайн услуга, която ще предостави на потребителите неограничен достъп до музикалните каталози в замяна на платен абонамент.

Тагове: