Днес повече хора от всякога сърфират в интернет от мобилни устройства като смартфони и таблети. Затова и рекламодателите все по агресивно преминават към мобилните платформи, за да привличат повече потребители. Google също прави това и сега опреснява AdWords платформата си, за да постави по-добър фокус върху мобилните реклами.
Новостите бяха представени по време на официално AdWords събитие, и те се изразяват в по-интерактивни реклами, базирани на навигация с приплъзване, а не кликване, и поддръжка на изображения с много висока резолюция.
Този ход на Google очевидно има смисъл, като се има предвид нарастващата популярност на мобилното търсене. От Google казват, че в десет държави търсенето от мобилни устройства, изпреварва това от настолни компютри - САЩ и Япония са сред тях.
Има и някои нови рекламни категории, включително автомобилни реклами, които отвеждат потребителите към „въртележка“ от снимки. От Google признават факта, че повечето потребители, които търсят коли търсят изображения, а не линкове към тях. Когато потребителят избере изображение, той ще види повече информация за автомобила, включително разхода на гориво, конските сили и най-близки дилъри.
Хотелските обяви, междувременно, ще покажат текущите цени от различни източници, както и мнения и описания. Потребителите дори ще могат да резервират стая директно от рекламата.
Google Compare е инструмент за намиране на най-добрите тарифи, сред разнообразни продукти. Този инструмент скоро ще разполага с поддръжка на ипотеки с лихвени проценти и условия от множество доставчици, както и с възможност за кандидатстване директно от Google.
Обновената AdWords платформа има и ново табло за отчитане, което осигурява по-добра представа и контрол върху автоматизираното наддаване за реклами. Динамичните реклами при търсенето вече ще се насочват на базата на съдържанието на уебсайта ви.
За по-подробна информация моля посетете официалния AdWords блог на Google тук.
Прочетете още: Google придоби Timeful Inc., за да направи живота ни още по-лесен