Google ще ни улесни повече в намирането на водопроводчици, ключари, чистачи и други хора, извършващи домашни услуги. Компанията пусна нов тип реклама при търсене, която ще постави обявите за тези домашни услуги в горната част на съответните страници с резултати от търсенето. Засега тези реклами ще се виждат само в района на залива на Сан Франциско.

Обявите включват телефонен номер, оценки от клиенти, основни подробности за техните услуги и снимка на този, който представлява компанията. Идеята е, че така ще можем да търсим например "ремонт на водопровод" и веднага да получим данните на някой водопроводчик, вместо да се налага да преглеждаме сами в резултатите от търсенето.

Но трябва да се има предвид, че това не са хора, които работят за Google, нито непременно са препоръчани от Google: това са просто платените реклами от местните компании. Google изисква всяка фирма да бъде проверена основно за това, дали е лицензирана правилно, казват от The Wall Street Journal. Google ще използва тайни клиенти, за да прави проверки.

Рекламите са отворени само за водопроводчици, ключари, чистачи и домашни майстори, но това е само началото.

 

Прочетете още: Google оспорва обвиненията на Европейската комисия за монополно поведение