Картите на Apple в iOS са провал и това е неоспоримо. Възможно е платформата да има отличен фундамент, но дори феновете на компанията трябва да признаят, че съдържанието все още не е на ниво, особено извън САЩ. Цели улици липсват, по-малки градове и села са отбелязани като болници др. Всичко това дори вдъхнови създаването на Tumblr блог със скрийншоти на най-забавните грешки.
Motorola е поредната компания, която се възползва от тази слабост и атакува Apple в директна рекламна кампания. Както може да видите на долната снимка (кликнете за по-голям размер), сравнението между картите на част от Бруклин в Apple Maps и Google Maps демонстрира сериозната разлика, макар Motorola да е използвала сателитния изглед за още по-шокиращо сравнение.
Компанията започна и Twitter тренд с хаштаг #iLost, който вероятно ще стане доста популярен до няколко дни.