През последното десетилетие цената на телевизорите с голям екран значително се понижи. Преди 10 години един 50-инчов телевизор с плосък екран струваше над 1000 долара. Сега можете да се сдобиете с 50-инчов UHD смарт телевизор за 250 долара или по-малко.
Но какво би станало, ако можехте да се сдобиете с телевизор с голям екран и той да не ви струва абсолютно нищо? Очевидно това планира да направи една невидима стартираща компания, наречена Teevee Corporation. Според доклад от бюлетина Lowpass тази компания ще пусне този телевизор на пазара някъде през 2023 г.
Човек би си помислил, че ще има голяма уловка при раздаването на телевизор, и ще бъде прав. Според доклада този телевизор ще има вторичен екран, на който постоянно ще се показват реклами. Lowpass казва, че този втори дисплей ще има височината на стандартен смартфон, но ще се простира по ширината на основния телевизионен екран.
В новината се казва, че вторият екран ще показва и неща като местното време, спортни резултати и новинарски заглавия. Основният телевизор всъщност няма да бъде интелигентен телевизор, но компанията може да включи в комплекта стрийминг стик за телевизия като тези, които Roku, Amazon и други са направили, за да го превърнат в интелигентен телевизор.
В доклада се казва, че някои от подробностите за този продукт могат да се променят преди официалното му пускане на пазара. Компанията има тийзър уебсайт, който обявява: "Преди никога не е завиждал толкова на след" в нещо, което изглежда като очертание на телевизионен екран. Съобщава се, че името на самия телевизор ще се нарича Telly и той има свой собствен тийзър сайт с посланието: "Най-голямото нещо, което се е случило на телевизията от времето на цветната картина".
Възходът на безплатните услуги за стрийминг, поддържани от реклами като Pluto TV, Tubi и други, направи концепцията за телевизор, поддържан от реклами, повече от възможна (наистина, в доклада се казва, че Teevee Corporation е създадена за първи път от съоснователя на Pluto TV Иля Позин). Въпреки това ще трябва да се обърне внимание на някои подробности, като например компанията да убеди потенциалните рекламодатели, че тяхното съдържание действително се гледа от собственика на Telly. Надяваме се, че скоро ще научим повече за този стартъп и неговата телевизия, базирана на реклами.
Снимка: Unsplash
Виж още: NASA ще затвори четирима изследователи в симулирана марсианска база за една година