През последните няколко месеца пазарите на NFT получиха доста внимание, особено с постоянно растящите цени на дигиталните токъни. Тази тенденция определено привлича като магнит луксозните брандове, които така или иначе са свикнали да произвеждат артикули с колекционерска стойност.

Ето защо новите виртуални кецове на Gucci не са чак такава голяма изненада. Техният дизайн е дело на самият Алесандро Микеле, съвместно с беларуското студио Wanna и ще струват между 9 и 12 щатски долара. Всъщност кецовете не са точно NFT, а по-скоро базиран на изкуствен интелект филтър, който потребителите ще могат да изтеглят от мобилното приложение на модният бранд. Навлизайки в темата, тази хрумка дори не е толкова иновативна, понеже множество други модни компании използват технологията, за да помогнат на потребителите да визуализират как биха изглеждали носените от самите тях артикули. Цялото “пробване” се извършва чрез приложение и подходяща камера на мобилно устройство. Gucci вече са правили облекло за аватарите в Pokemon Go, Louis Vuitton имат създаден скин за League of Legends, чантичка на Bottega Veneta пък може да бъде открита в Animal Crossing. Единственото, на което трябва да се обърне внимание, е сигурността на профилите, защото в един момент това ще са стоки за хиляди долара.

Снимки: Unsplash

Виж още: Amazon отваря луксозен онлайн бутик за висша мода

Още от Social