Може и да смятате, че Playboy вече не предизвиква емоциите от едно време, но компанията определено иска да запази позициите си на всяка цена. Към което и поколение да принадлежите, е крайно невероятно да не сте чували за популярните партита в имението на Playboy и явно шоуто трябва да продължи - дори да е в друг формат. Първи за това загатнаха хилядите Playboy NFT с аватари на зайчета, които дигиталната платформа Centerfold пусна съвсем наскоро. Токените отключват ексклузивни оферти, подаръци и разнообразни преживявания. Ако следите тенденциите, следващата стъпка ви е напълно ясна - ново имение на Playboy в метавселената. Както е известно, компанията вече организира партита в Decentraland, един от най-популярните виртуални светове, но все още не е избрала сайт за своето виртуално имение.


Футуристичните ходове идват почти пет години след смъртта на основателя Хю Хефнър и две години, откакто последното наследено печатно списание излезе в печат. В скорошно интервю пред CNBC настоящият изпълнителен директор на Playboy Бен Кон споделя: „Списанието беше един продукт на компанията. Но наистина беше онази заешка глава, която струва милиарди и милиарди долари и не може да бъде повторена“. Ето защо единствената възможност е да се преоткрие следващата глава от иновации, която да върне бранда обратно в играта.
Припомняме, че съвсем наскоро беше поръчан самолет Bombardier Global Express BD-700 на стойност от 12 милиона щатски долара, който беше напълно трансформиран по начин, препращащ към Big Bunny - самолета, който самият Хю Хефнър е пилотирал през 70-те. Новият летателен апарат вече се използва за съвместни проекти между Playboy и известни личности и инфлуенсъри, сред които са имената и на CardiB и Памела Андерсън. Заедно с това беше представена и колекция от тематични облекла и аксесоари, които да допълнят усещането за завръщането на Playboy на голямата сцена.

Снимки: Playboy

Виж още: Най-голямата комета, наблюдавана някога, пътува към вътрешността на Слънчевата система