Броят на стрийминг платформите постоянно расте и беше ясно, че ще настъпи момент, в който някоя от тях да отпадне. Едно от първите имена в списъка е Hulu, като тя не изчезва напълно, а съдържанието й преминава в Disney+. Disney обяви намерението си да въведе единно стрийминг приложение, включващо съдържание от ESPN+, Hulu и Disney+, преди 2024 г., по време на разговора за приходите за второто тримесечие тази седмица. Компанията отбеляза, че планът е за една "консолидирана" стрийминг услуга, която избягва необходимостта от множество абонаменти. Главният изпълнителен директор Боб Айгър го описа като "логическо развитие на нашите DTC предложения" и заяви, че това "в крайна сметка ще доведе до по-унифицирано стрийминг изживяване". Понастоящем Disney+, Hulu и ESPN+ се предлагат като отделни абонаменти или като различни пакети. Но дори и при абонамент за пакет с отстъпка клиентите все още трябва да влизат в отделни приложения, за да получат достъп до различното съдържание. С тази промяна обаче всички те ще са обединени в едно единствено приложение.
Игър отбеляза, че самостоятелните опции за абонамент все още ще останат на разположение. Това е в противовес на ситуацията извън САЩ, където предаванията и филмите на Hulu могат да се гледат само чрез Disney+. В Обединеното кралство например Hulu не се предлага като отделно приложение, а подгрупа от предложенията на марката може да бъде намерена в раздела Star в интерфейса на Disney+.
Компанията не съобщи подробности за цените на предстоящото обединено приложение. Понастоящем пакетът Disney+ и Hulu с реклами е 9.99 долара на месец, а пакетът Disney+, ESPN и Hulu с реклами е 12.99 долара месечно. Срещу 19.99 долара на месец е пакет, включващ и трите, в който Disney+ и Hulu нямат реклами.
От 2017 г. Disney е мажоритарен собственик на Hulu. Понастоящем Comcast все още запазва 33% дял в Hulu, но през 2019 г. компанията официално предаде контрола на Disney и се съгласи на планирана, бъдеща продажба. Disney може да закупи останалите акции на Hulu от началото на 2024 г., а Comcast има възможност да наложи продажбата за минимум 9.2 млрд. долара.
Снимки: Unsplash
Виж още: Филмите, които трябва да гледате тази пролет (ВИДЕО)