Foursquare е "Швейцария" на глобалната технологична индустрия, заяви изпълнителният директор на компанията Джеф Глук в интервю за CNBC. Според него фирмата е направила правилния ход с влизането в "големите данни", с който предлага неограничен брой възможности в редица индустрии.
Глук вярва още, че няма лимит на полетата, в които бъдещето може да бъде променено от "големите данни". Foursquare пък щяла да бъде центърът на тази промяна. Към момента компанията притежава картографски данни на почти 100 млн. локации и работи с около 100 000 клиента, включително половината от стоте най-големи рекламодатели в света.
Новата стратегия на компанията се фокусира върху следенето и идентифицирането на икономическите и демографски пътеки по света, чрез които да предлага релевантна информация на клиентите си за продажбата на техните продукти.
Въпреки че Foursquare не е толкова голям бранд колкото Facebook и Google, компанията е разработила система, която е еднакво акуратна в идентифицирането на нуждите и движенията на хората.
Услугите на фирмата се ползват от различни клиенти като Snapchat, Uber, Twitter и др. От компанията щели да продължат да действат като "Швейцария" на технологичната индустрия, като работи с всеки, без да избира конкретни страни, заяви Глук.