Реклами и НВО обикновено не се споменават в едно изречение, но предстоящата стрийминг платформа НВО Мах ще стане първият проект с марката НВО, който включва реклами.              

Очаква се от 2021 г. да заработи нова версия на НВО Мах, която да излъчва реклами. Това е точно една година след старта на основната версия на НВО Мах, която ще бъде без реклами, но платена. Очаква се абонаментът за НВО Мах да бъде по-скъп от този за сегашната самостоятелна стрийминг услуга НВО Now, който е 15 долара на месец. Някои анализатори смятат, че НВО Мах може да падне до 8 долара на месец, ако върви с някакви реклами.

Предполага се, че каталогът на НВО Мах ще бъде по-голям от този на НВО Now и е насочен изключително към онези, които залагат само на дигитални съдържание.

Към 2018 г. НВО имаше около 140 милиона абонати по цял свят, 35 милиона от които в САЩ.

Интересно ще бъде как ще реагират тези хора на идеята за реклами, които никога не са били част от НВО изживяването.   

Ясно е обаче, че дигиталният тв пейзаж се променя значително и НВО ще търси начин да се пребори със сегашни и бъдещи конкуренти като Netflix, Disney+ и други. Конкретно Disney обяви, че се надява да достигне 100 милиона абонати към 2024 г.

Цените на НВО Мах ще бъдат анонсирани на 29 октомври, като пак тогава се очаква да научим и премиерната дата на услугата.  

Виж още: Най-добрите телевизори за филми и игри за 2019

Тагове:
Още от Play