Тазгодишните Олимпийски игри бяха забележителност за милиони почитатели на спорта по цял свят. Всъщност те привлякоха достатъчно голяма аудитория, за да се превърнат в най-стриймваните олимпийски игри в историята. Но може би се чудите колко време светът е прекарал в гледане на събитието. Изминаха почти две седмици от края на игрите и сега YouTube споделя статистиката за гледаемостта им.

В нов блог YouTube разкри колко дълго хората са били залепени за местата си, за да гледат Олимпийските игри в Париж. Цифрите са, меко казано, астрономически.

Според YouTube над 40 милиарда минути (над 650 милиона часа) са били прекарани в гледане на олимпийско съдържание в платформата. Освен това олимпийското съдържание е събрало над 12 милиарда гледания, като над 850 милиона са били уникалните зрители.

Компанията разбива тези цифри още повече, като твърди, че над 18 милиарда минути са били гледани пред телевизор, а над 35% от времето за гледане е било в хола. Изглежда, че телевизорът е допринесъл за 1.9 милиарда гледания и 180 милиона уникални зрители.

Тези цифри са доста впечатляващи, особено когато вземете предвид, че не се отчита колко хора са гледали по кабел и/или по Peacock. Според CNN NBCUniversal твърди, че е привлякъл 30.6 милиона зрители и те са регистрирали 23.5 милиарда минути време за гледане. Което е довело до това, че Олимпийските игри през 2024 г. са имали 82% увеличение на зрителския интерес в сравнение с Олимпийските игри в Токио и „40% увеличение в сравнение с всички предишни летни и зимни игри взети заедно“.

Снимка: Unsplash

Виж още: PlayStation 5 Pro по всяка вероятност изглежда така

 

Тагове:
Още от Play