От всички възможни драматични развръзки и обрати, които видяхме в едно от най-популярните тв шоута на всички времена, вероятно най-странна е появата на чаша от популярната верига Starbucks в последния епизод на Game of Thrones - The Last of the Starks.

Много от феновете побързаха да обвинят HBО, че са се поддали на изкушението да вмъкнат продуктово позициониране в сериала, но от студиото веднага ги опровергаха. В свое интервю Бърни Клоуфийлд – изпълнителният продуцент на шоуто, се извини официално за неволната грешка и дори се пошегува, че ако чаша лате е най-лошото, което феновете са открили в сериала, значи екипът му е в добра форма.

В по-сериозен тон Клоуфийд отбелязва, че по принцип хората, занимаващи се с реквизита и декорите, са изключителни професионалисти и това реално е първият път за 8-те години, в които шоуто е на екран, когато се допуска подобен гаф.

Засега не е ясно дали HBO ще предприемат последващи стъпки за коригирането му, т.е. дали възнамеряват да премахнат (вероятно с дигитална корекция) фаталната чаша лате от проблемния кадър.

Към днешна дата тя все още може да бъде забелязана на масата пред Денерис, която според Клоуфийлд всъщност била поръчала билков чай.

Той също така се шегува със Starbucks, че е редно веригата да плати на екипа за неволната реклама. Неволна или не, от Starbucks не пропуснаха да се възползват от гафа и да го вмъкнат като част от промоцията на коктейла си Dragon Drink, който, разбира се, няма нищо общо с Game of Thrones, а носи името на плода от драконово дърво, който е основна съставка в микса.

 

Още от Play