Майк Лазаридъс вероятно ще определи и това като нечестно, но, за разлика от (всъщност напълно коректните) ревюта на BlackBerry Playbook, икономическите показатели винаги са прави. Цената на една акция на производителя на BlackBerry вече е едва малко над $27, което е своеобразен антирекорд за последните пет години. Приходите на компанията за първото тримесечие на 2011 са $3.9 милиарда, а печалбите - $695 милиона, но това не е достатъчно. Истината е, че канадците не успяха достатъчно бързо да се нагодят към новите изисквания в сектора на мобилните устройства и услуги, определени от Apple и Google. Устройствата на RIM продължават да бъдат особено популярни най-вече в страните от Близкия изток. Те, разбира се, не са толкова определящи, колкото пазарите на Северна Америка и Европа. 

 

Тагове: