Apple пуснаха реклама, която е изцяло насочена към връзката между хората. В новия рекламен клип Apple използват общи, гръмки изказвания за своето „отроче“. Този път е „повече хора се свързват лице в лице чрез iPhone, отколкото с който и е да е друг телефон.“

 

От Apple твърдяха, в своята предишна реклама, че „повече снимки се правят с iPhone, отколкото с който и да е друг телефон“. От компанията не са пускали нови продукти или нововъведения, които да породят вълнение – както при пускане на нов телефон. Поради тази причина те залагат на човешките емоции и чувства в своите рекламни клипове.

 

От Nokia реагираха на рекламата за „най-много снимки“. Клипът за Nokia 925 започва като реклама на Apple, но нещата бързо се променят. От финладския производител заявяват: „Ние от Nokia предпочитаме качеството, а не количеството.“ В рекламата Nokia правят няколко сравнения на снимки, направени с iPhone 5 и Nokia 925. Снимките от Nokia са ярки, контрастни и красиви. Тези с iPhone 5 са...напълно противоположни.

 

Samsung са вече професионалисти в производството на реклами, които целят да засегнат Apple.

 

Вижте новите реклами на Apple и Nokia. Какво е вашето мнение - мислите ли, че подобен тип реклами са коректни или по-скоро са забавни?

 

И

Тагове: