Докато вече видяхме намаляване на поръчките на Apple за модели на iPhone от 2018 г. и доставчиците обявиха по-ниски приходи, потребителското търсене на iPhone все още е в основата на бизнеса на компанията. Швейцарският банков гигант UBS обаче потвърди, че обществеността губи интерес към най-продаваното устройство на Apple. Анализаторите на фирмата са написали доклад до клиентите, който разкрива, че резултатите от последното проучване сочат най-ниско ниво от пет години насам относно желанието за покупка за iPhone на американския пазар. Стойностите са подобни на тези, валидни за iPhone 6 от 2015 г. Липсата на интерес засяга не само потребителите в САЩ; в Китай намерението да се закупи нов iPhone също спада значително.

Проучването в САЩ показва, че само 18% от респондентите планират да закупят iPhone през следващите 12 месеца, което е с 3 пункта по-малко от миналата година. През октомври 2015 г., когато iPhone 6 вече беше пуснат в продажба, цифрата беше 17%. В Китай 23% от анкетираните потребители планират да закупят iPhone през следващите 12 месеца, което е спад от 29% спрямо 2017 година. Запитването е проведено с 6900 потребители от пет държави в периода на пускането в продажба на iPhone XS и iPhone XS Max.

"Очакванията на инвеститорите за този iPhone цикъл са приглушени. Оценката като цяло за iPhone през 2019 г. е за приблизително 2% спад на продажбите и около 1% ръст на приходите", казва Тимъти Аркури, анализатор от UBS.

Rosenblatt Securities също обяви, че намалява оценката си за фискалните сделки на Apple за продажбите на iPhone през първото тримесечие. Това е вторият път, когато инвестиционният посредник е направил това през последните два месеца, а Rosenblatt има най-ниската оценка сред фирмите от Wall Street. Според анализатора Джун Жанг останалата част от Уолстрийт ще започне да намалява прогнозите за продажбите на iPhone през текущото тримесечие, за да съответстват числата на прогнозата на Rosenblatt.

Разопаковахме PlayStation Classic – комплектът включва приятна изненада (ВИДЕО)

Тагове: