През средата на тази година TP Vision ще пусне на пазара първите телевизори Philips с операционна система Android. Тази технология ще обогати значително Smart TV възможностите им. От компанията добавят, че това ще се отрази в подобряване на плавността и бързината на опресняване на картината при игри и гледане на телевизия. Някои от най-иновативните телевизори на компанията, разполагащи с Ambilight, ще бъдат оборудвани с операционната система на Google. Тези модели ще се предлагат първо в Европа и Русия.

 

„През 2014 ще започнем да развиваме телевизорите Philips в устройства, използващи Android, като започваме от най-високия клас в продуктовото ни портфолио. Очакваме, че потребителския интерес към тази трансформация ще порасте бързо, а през 2015 се надяваме вече голяма част от Smart телевизорите ни да са базирани на операционната система Android“, заяви Мартен де Врийс, изпълнителен директор на TP Vision.

 

Android е най-масово използваната операционна система, която задвижва милиони устройства. Именно за това и от TP Vision са се спрели точно върху нея – това е една важна стъпка за бъдещето. Чрез обединяване на модерните телевизионни системи и силните страни на Android, продуктите ще предлагат голям набор от функции, но и съвместимост с широк спектър от „умни“ устройства. С добавянето на Android към телевизорите Philips се разширява светът на приложенията, предоставени до момента от портала Philips Smart TV. Потребителите ще могат да избират приложения за Android от каталозите на Google Play Store, съвместими със съществуващите Smart TV услуги. По този начин програмите ще помагат при избора на съдържание от типа видео по поръчка, стрийминг на музика, catch-up TV, както и при работа с електронен програмен гид (EPG). Същевременно възможностите на Android за бърза обработка на заявки и новия мощен четириядрен процесор ще превърнат съвременните модели Philips в уникална геймърска платформа, разполагаща с голям екран и съвместимост с широк набор от игри, налични в Google Play.

 

 

„Вярваме, че Android технологията е бъдещето на телевизионния пазар и че чрез нея ще предоставим много по-вълнуващи Smart TV изживяванията на потребителите ни. Добавяйки към услугите ни бързина и удобство, се опитваме да отговорим на нагласите на клиентите ни, който се генерират от ежедневната им работа с „умни“ мобилни устройства. Гордеем се, че сме първата европейска ТV марка, която предоставя най-новите високотехнологични Smart TV приложения на своите потребители“, добавя Скот Хоусли, директор „Продукти и стратегическо позициониране “ в TP Vision. Новите модели на марката ще са съвместими и с устройва използващи iOS, позволявайки безпроблемно споделяне на съдържание.