За последната година Motorola отбеляза 118% скок в доставките на смартфони спрямо 2013. Отлично постижение, което се равнява на около 10 милиона бройки.
В интервю за Forbes Рик Остерло, главен оперативен директор на Motorola, коментира: „На всеки седем години този, който е първенец на пазара, губи позицията си. В момента преминаваме през една от онези интересни промени, при които потребителите осъзнават, че не е нужно да платят 600 долара за топ телефон, за да получат топ изживяване.“
Когато говори за Motorola, Остерло добавя, че под ръководството на Google компанията е достигала до 10 държави от Северна Америка, Европа и Латинска Америка. Сега, когато е собственост на Lenovo, обсегът вече е до 50 държави, а тази години ще се разшири с още 10-15. След 4 или 6 тримесечие Motorola ще бъде печеливша компания, добавя Остерло.
Samsung Galaxy S6 и S6 Edge: Всичко, което знаем