След по-малко от два месеца в действие, Snapchat спря Lens Store. Дигиталният магазин предлагаше различни “лещи”, които потребителите могат да използват всеки ден – различни изображения и ефекти, които се използват за разнообразяване на селфита. Ако анимираните мустаци, светещите очи и другите подобни украси се харесат особено много на потребителите, те можеха да платят 99 цента, за да продължат да ги използват винаги, когато поискат.
Възможността за персонализация няма да изчезне, но купуването на лещи вече няма да бъде възможно. Вместо това, всеки ден потребителите ще имат безплатен достъп до 10 такива ефекта. За финансирането на новия бизнес модел Snapchat разчита на партньорства с различни компании, които да предоставят брандирани ефекти, свързани с популярни филми, игри, музика и други продукти. По непотвърдени данни цената на подобно партньорство е между 450 000 и 750 000 долара на ден. Snapchat уверява, че потребителите, които вече са платили за определени ефекти, ще продължат да имат пълен достъп до тях.