Преди около два месеца Evernote анонсира Evernote Market, магазин за продукти, свързани с лайфстайла на потребителите на платформата. Някои от тях са директно свързани с екосистемата, докато други просто носят логото на компанията.

В Evernote Market може да откриете курирана колекция от бележници, хардуер, раници, чанти, стилуси и дори дрехи и чорапи. Два месеца след стартирането на магазина, Evernote дължи над 1/3 от приходите си на него. Интересно е, че цели 11% от купувачите не са Evernote потребители, което означава, че компанията успява да привлече хора към софтуерната си платформа чрез хитри продукти и мърчъндайз.

Фил Либин, главният изпълнителен директор на Evernote, коментира, че компанията вероятно ще излезе на борсата до няколко години. Според него това не е приоритет, но би било добро за бизнеса.

Тагове: