АБВ Поща, най-големият български сайт, от скоро е с нова начална страница. Това идва като част от стратегията за развитие на продуктите под марката АБВ и обединяването им под едно общо излъчване и визия.

Характерно за новата начална страница е, че тя вече е с изчистен и много лек дизайн. Зарежда се два пъти по-бързо в сравнение с предишната, благодарение на използваните най-нови технологии и иновации в сектора. Освен софтуерните подобрения налице има и оптимизиране на потребителския интерфейс.

Блокът за времето вече е по-обширен, като жените сега могат да открият интересуващите ги новини на страниците нa Edna.bg, a онези, търсещи финансова информация, могат да я открият в специалната секция на Pariteni.bg.

Промените по АБВ започнаха още преди две години, когато стартира новата версия на пощата. Всички подобрения по сайта са в крак със световните тенденции и следват основните ценности на марката за леснота и удобство и именно това ще открият потребителите на новата начална страница.

Според продуктовия мениджър Йордан Иванов, основна цел е ежедневното развитие на АБВ и постоянната грижа за над 3.5 милиона активни акаунта. Той допълни, че повечето от промените по сайта като бързината и лекотата не се виждат, а се усещат от обикновените потребители и гарантира, че екипът на АБВ няма да спре да оптимизира продукта.

 

Тагове: