Днес се поставя началото на нова услуга за стрийминг на музика - Amazon Prime Music. Както подсказва името, тя е дело на Amazon и е достъпна за Prime потребителите на сайта, които плащат годишна такса от 99 долара. Джеф Безос и компания ще се опитат да отклонят част от клиентите на останалите подобни услуги (Spotify, Pandora, Rdio, Deezer, Beats Music), а потребителите ще имат достъп до над милион песни, които ще се възпроизвеждат без реклами. За клиентите на Amazon Prime услугата е безплатна, а за останалите – предлага се 30-дневен тестов период.

 

Основният фокус на Amazon Prime Music са списъците с песни (playlist), но според The New York Times ще липсват най-новите изпълнения и тези, собственост на Universal Music, съобщават от The Verge. Това може да навреди на бързото популяризиране на услугата, за която вече са налични приложения за iOS и Android. Добрата новина е, че песните могат да се слушат и в т.нар. офлайн режим (без нужда от връзка към интернет). Към момента това е всичко, което знаем за Amazon Prime Music. На 18 юни очакваме нещо по-интересно от Amazon – първия смартфон на компанията, който ще трябва да ни плени със специфичните си 3D функции. Смятате ли, че Amazon Prime Music е реален конкурент на вече популярните стрийминг услуги, или по-скоро е добра добавка за Prime клиентите на сайта?

Вижте: Офлайн музиката е мъртва