Наскоро Facebook обяви, че започва да предоставя браузинг историята ви на рекламодателите, което не се хареса на голяма част от потребителите (до които новината все пак е достигнала).

За щастие, заедно с тази промяна, Марк Закърбърг дават и разширени възможности за контрол върху рекламите, които виждате. След няколко седмици социалната мрежа започва да въвежда новото падащо меню, което ще може да използвате от всички реклами. В него може да видите защо виждате конкретното съобщения и от кои ваши интереси е провокирано то, както и да спрете всички реклами от този рекламодател.

Новият бутон "Тази реклама е полезна" пък позволява да дадете рейтинг на рекламите, които ви харесат, което би трябвало да ги издигне по-високо във потоците на други потребители. Смятате ли, че новото ще бъде полезно?