По-рано през годината Facebook въведе новата опция за реклама „Sponsored Stories”, за която ви разказахме. Със старта на лятото социалната мрежа прави нов опит да създаде успешен рекламен модел „Comments”. При него рекламодателят задава въпрос на страницата си, който се появява и като реклама в съответната лента вдясно на екрана. Щом някой потребител коментира запитването (или твърдението), дискусията автоматично се копира и в неговия поток новини (Newsfeed). Така и приятелите му могат да се включат с изказвания, а оттам нататък и техните контакти могат да участват и т.н. Има възможност и за интегрирането на “Comments” със “Sponsored Stories.”Целта е не толкова да се създаде масов образ на марка или продукт, колкото да се стартира дискусия, в която да участват много хора. 

 

Първите опити с новия модел “Comments” принадлежат на Allstate и Hallmark. Първата компания използва популярен образ от своите реклами, Mayhem, който пита „Кое е най-лошото нещо, което детето ви е направило в колата ви?”. От Hallmark се интересуват: „Как превръщате лятото в специален случай?”.

 

Идеята за “Comments” принадлежи на рекламната агенция Leo Burnett и е предложена на т.нар. AdExpo. Събитието е проведено от Facebook, а целта му е била да проведе градивен диалог между рекламните агенции и социалната мрежа. Засега функционалността “Comments” ще е достъпна само за ограничен кръг рекламодатели.

 

Тагове: