Администрацията на социалната мрежа Facebook разказа за това, как се формира лентата с новини на потребителя, която той вижда на главната страница след влизането му в акаунта си. До неотдавна, концепцията за формирането на тази лента бе неизвестна, което предизвикваше доста въпроси и дори недоволство сред потребителите на Facebook. Разкривайки подробностите за образуването на лентата с новини, сътрудниците на компанията отделиха няколко фактора, влияещи на това дали даден запис ще попадне там или не.

 

Например, влияние оказва това, дали потребителят е взаимодействал със страниците на автора на новината по-рано. Ако сме натискали бутона „Like" то вероятността да видим записи на притежателя на този акаунт нараства. Колкото повече „лайкове" имаме дадени за постове на определен човек, толкова по-често ще се появява той в новините на Facebook.

Също така, отражение на лентата дава и реакцията на други потребители относно даденото съобщение - ако на него реагират и обърнат внимание много малък брой потребители, то възможно е изобщо да не се появи в новините. Освен това, Facebook умее да определя интересите на потребителите - например, ако често влизайки в социалната мрежа „лайкваме" фотографии, то именно те ще се появяват по-често в лентата с новини. В същото време, записите с голям брой жалби и отметки „спам" изобщо няма да се показват там.

 

Тагове: