Like бутонът е един от най-популярните елементи в мрежата. Той се визуализира в над 7.5 милиона сайта ежедневно и неговият дизайн е определящ за успеха на Facebook.

За пръв път от 2010 г. насам Facebook прави по-сериозна промяна, премахвайки познатия на всички палец. Новият Like бутон е по-плосък и заменя "Thumbs Up" иконката с логото на Facebook. Социалната мрежа залага на своя цвят много по-активно и заменя стария си шрифт с вечната Helvetica.

Според предварително проведените тестове потребителите са много по-склонни да кликнат върху новия бутон. Другата интересна новост е, че Like и Share вече идват пакетирани заедно за уеб дизайнерите. Facebook се опитва да демонстрира по-успешно разликата между двата бутона — първият публикува линка в социалната мрежа веднага, докато вторият дава опция за коментар.

А знаете ли, че главният инженер на iOS се пенсионира?