Практиките за промотиране на качествено съдържание на Facebook продължават да ни радват. За нещастие на социалните мениджъри по света Марк Закърбърг и кампания са в процес на въвеждане на алгоритми, които ще се изправят срещу подвеждащите заглавия.
Идеята е проста: социалната мрежа следи връзката между заглавието и съдържанието на свързаната статия/новина. В случай че съвпаденията на думите са малко, рейтингът се намалява. Още по-интересно е, че социалната мрежа ще следи колко дълго потребителите отсъстват от потока си. В случай че го напуснат само за няколко секунди, Facebook осъзнава, че става въпрос за подвеждаща статия и намалява рейтинга. Около 80% от потребителите се оплакват от твърде голямото количество подвеждащи заглавия във Facebook постове.
Качеството на изживяването в социалната мрежа се определя от нейното съдържание, което принуждава компанията да се грижи наистина качествените истории да имат висок шанс да достигнат до вас.
А знаете ли, че Facebook плаща, за да откриете бъговете в Oculus Rift?