След като Марк Закърбърг и компания обявиха, че поставят край на спонсорираното съдържание в потока ви, наскоро стана ясно, че спонсорираните резултати в търсачката също си отиват.

Вероятно сте забелязали, че на първо място в търсенията ви невинаги се появяват най-релевантните резултати или страниците с най-много харесвания. Това е така, защото администраторите на страници могат да плащат за позициониране на първо място - част от богатото рекламно портфолио на социалната мрежа. Facebook обаче забелязва, че много рекламодатели използват инструмента погрешно, комбинирайки го с други рекламни похвати, които имат същата функция. Именно затова спонсорираните резултати ще бъдат изключени до края на юли.

Facebook прави странни промени в рекламната си конфигурация. В последните няколко месеца компанията се отказа от някои от най-успешните си инструменти, което е, откровено казано, учудващо.

Каква е причината за това според вас?