Скандалът от началото на годината между Google и Китай нямаше как да не се отрази на приходите на компанията. Оказва се, че тя постоянно губи част от пазарния си дял за сметка на Baidu – най-голямата търсачка в родината на Великата стена. Нетната печалба на Baidu се е качила с 112,4% до впечатляващите 156,4 милиона долара. Оборотът им се е качил с 76,4% до 337,2 милиона долара. За третото тримесечие тя се е сдобила със 73% от пазара на търсачки в Китай. За сравнение Google са изгубили сериозна част от потребителите си в страната – техният пазарен дял при търсачките е паднал на 21,6% спрямо 35,6% в края на миналата година.
Основната част от печалбата на компанията се дължи на сериозните им усилия в областта на електронната търговия и онлайн маркетинга. Наскоро Baidu стартира интернет универсален магазин съвместно с японците от Rakuten. В началото на септември тази година официално бе пусната и серия функционалности, насочени към забавленията. Така потребителите могат да играят игри, да гледат видео, да купуват книги и да слушат музика директно от страницата на търсачката.