Google скоро ще стартира нова програма за рекламодателите си, която дава достъп до база данни с мейл адреси, което ще позволи по-точно таргетиране на реклами. Google увери, че адресите ще бъдат достъпни под формата на анонимен списък, което означава, че компаниите няма да могат да изградят индивидуален профил на конкретен потребител. Вместо това те ще използват данни за потребителските навици, гледане на видеа в YouTube и история на търсенето в Google.

На базата на създадения по този начин профил, рекламодателите ще таргетират потребителите по-прецизно и в по-подходящи моменти. За да бъдат таргетирани с рекламно съдържание по този начин е достатъчно потребителите да са логнати в Google профила си и да са предоставили мейл адреса си на дадена компания (като потребителски профил, данни за покупка, абонамент за новини). Все още не знаем кога новата програма за рекламно съдържание ще влезе в сила.

Знаете ли, че Google ще използва нов квантов компютър?