Въпреки че много потребители не са доволни от начина, по който Facebook управляват данните им, те продължават да го ползват, като харесват страници и групи. Изследване показва колко от привържениците на американския футбол и колко от тези на нормалния футбол (ще го наричаме така за по-голямо удобство) подкрепят и следят отборите си. Сравнението е направено между английската Висша лига и Националната Футболна Лига.
ВЛ има едва 2 милиона привърженици и последователи във Facebook и Twitter, а НФЛ има 3,7 млн само в социалната мрежа за кратки съобщения и още над 6 милиона лайка във FB.

При сравнението в среден брой фенове на отбор, ВЛ изпреварва със 100,000 последователи NFL, а във Facebook направо ги издухва с 3,3 млн срещу само 1,4 млн. Това се дължи на изключително високия интерес към отборите в Англия, тъй като Манчестър Юнайтед удря всички в земята с почти 27 милиона харесвания срещу около 11 млн за Челси и още толкова за Арсенал.
Далас Каубойс са единствения отбор от NFL, който преминава границата от 5 милиона харесвания - над 5 пъти по-малко от лидера във ВЛ. Подобна е и картинката в Twitter - Арсенал, Челси и Ливърпул имат над 1 милион последователи, докато Ню Йорк Джетс са 4 пъти по-малко от "топчиите" - 430 хил.

Football vs Football

От тази инфографика може да си направим следния извод - Колкото и американците да си харесват техния футбол, никой друг не проявява интерес към този спорт.

А вие на кой отбор сте последователи в социалните мрежи?

Тагове:
Още от Social