Потребителите днес се доверяват повече на начина, по който Amazon и Google използват личните им данни, отколкото Facebook. Това твърди изследване на изданието The Washington Post, което запитва над 2000 американци за мнението им.

 

Оказва се, че само около 30% са съгласни с начина, по който Facebook използва личната им информация, за да пласира своите реклами. Водещата социална мрежа следи вашите интереси и страниците, които сте харесали, за да ви препоръчва точните реклами.

 

От друга страна, 66% от запитаните в изследването одобряват рекламната платформа на Amazon. Google е в средата с 41%.

 

Интересно е, че преди месец се появи друго изследване, в което потребителите отново показаха ниското си доверие към Facebook. Всичко това не говори достатъчно добре за най-голямата социална мрежа днес. Освен това, наскоро група американци заведе и дело срещу уеб страницата, тъй като тя продължила да следи действията им в интернет, въпреки че те изрично са забранили това.

Тагове: