От известно време Facebook се стреми да подобри общото качество на съдържанието, което виждате в потока си. Проклятието на всяка социална мрежа е, че задоволението на потребителите й зависи най-вече от съдържанието, генерирано от други потребители, а то може да се контролира само до определена степен.

iPhone приложението Paper е сигурно доказателство, че Facebook се старае до потребителите да достигнат само най-добрите истории. Поредното добро решение на Марк Закърбърг и компания в тази област е свързано с постовете и снимките в стил "Харесай, ако ***, коментирай, ако *** и сподели, ако ***". Те често получават огромен брой интеракции, тъй като подмамват някои от по-наивните потребители.

Все още не знаем какви действия точно ще предприеме Facebook, но социалната мрежа обещава, че ще наказва подобно потребителско поведение. Според официалните данни на Facebook този тип постове не формират голям процент от цялото съдържание. А знаете ли, че Facebook скоро ще задължи всички да използват Messenger?