Ако използвате LinkedIn, поне веднъж сте получавали мейл от името на друг потребител, който учтиво, но настойчиво ви моли да го добавите в мрежата си с професионални контакти. Тези съобщения се изпращат автоматично от LinkedIn, а в много случаи първият такъв мейл е бил последван от много други. Според много потребители тези маркетинг съобщения изглеждат досадно и непрофесионално и губят времето и на двете засегнати страни. Това е и причината за завеждане на дело срещу социалната мрежа.

Двете страни са се споразумели извън съда, вследствие на което LinkedIn ще изплати на засегнатите потребители общо 13 милиона долара. Ръководството на компанията се съгласи да увеличи тази сума със 750 000 долара, при условие че всяко индивидуално обезщетение е не по-голямо от 10 долара. От компенсациите ще могат да се възползват само потребители, които са били включени в програмата за добавяне на повече контакти между септември 2011 г. и октомври 2014 г. Ако вие сте сред тях, можете да подадете заявление за обезщетението си тук.

Знаете ли, че LinkedIn вече изпраща по-малко ненужни съобщения?