Както писахме преди няколко месеца, MySpace е в процес на редизайн и промяна на функционалността. Собствениците на платформата нямат за цел да конкурират Facebook, а да се превърнат в най-важната музикална социална мрежа. Ще имат нужда от сериозен късмет, тъй като Rdio и Spotify вече се справят доста добре с това.
Примирението с победата на Facebook е абсолютно, тъй като новият MySpace позволява влизане с Facebook профил, както и с Twitter. Интерфейсът на социалната мрежа е интересен, разчитайки на хоризонтална навигация. Бързо посещение обаче показва, че старата слава на MySpace е напълно изгубена. Приятелите ви отдавна използват Facebook, а на началната страница има огромна реклама на новия сингъл на Джъстин Тимбърлейк, който всъщност е собственик на платформата.
Какви са вашите впечатления от новия MySpace?