Сигурни сме, че (почти) никой от вас не използва MySpace, а шансът ваш близък или познат да е активен посетител на социалната мрежа също е минимален. Въпреки това преминалото през Рупърт Мърдок и Джъстин Тимбърлейк творение продължава да бъде една от най-популярните социални мрежи в света, конкурирайки се с Twitter, например.
Новите собственици на платформата, Крис и Тим Вандерхук от Specific Media, имат сериозни планове за новия MySpace. Изцяло променените визия и функционалност на сайта ще бъдат онлайн до края на годината, а в момента тече техния затворен бета тест. Във фокуса на услугата ще бъде единственото й приложение, което се запази сравнително активно през годините - промотиране и откриване на изгряващи музикални таланти.
Припомняме, че през февруари MySpace обяви постижение от 40 000 нови регистрации на ден, а в момента средният месечен брой на потребителите му е около 30 милиона.
Вярвате ли, че MySpace може да се завърне?