От стартирането на търсачката на Microsoft, Bing, минаха три години, но търсачката продължава да не бъде истински конкурент на Google, поглеждайки към пазарния й дял. Това е логично, имайки предвид, че дълги години продуктът на Лари Пейдж и Сергей Брин бе своеобразен монополист, а дори след анонса на Bing момчетата от Маунтин Вю не спират да иновират. 

Microsoft обаче не се отказва. Огромна част от прокарването на Bing е свързана с използването на услугата като търсачка по подразбиране в различни устройства. Знаете, че потребителите на Windows Phone имат възможност да използват само нея, което прави доста от тях недоволни. 

Поредното партньорство на Стив Балмър и компания е с Amazon. Всички нови таблети от серията Kindle Fire ще търсят по подразбиране с Bing, вместо с Google. За щастие на феновете на най-популярната търсачка това ще може да се промени в настройките. 

В същото време все повече анализатори отбелязват, че Bing може и да има шанс срещу Google. Пазарният дял на търсачката не спира да расте и вече е над 15%, макар голяма част от скока да се дължи на все по-слабото потребление на Yahoo. Качеството на търсенето на Bing и нейния интерфейс също стават все по-добри - препоръчваме ви да я изпробвате.

 

Тагове:
Още от Social