Wall Street Journal потвърждава, че рекламите в Instagram за започнат да се визуализират до няколко месеца. Откакто популярната социална мрежа е собственост на Facebook, Марк Закърбърг и компания не спират да се опитват да открият ефективен метод за монетизация.

Слуховете, че Instagram ще показва реклами, се оказаха точни. В началото платените съобщения ще бъдат просто снимки и видеа на брандове, които вече използват Instagram като маркетинг платформа. Те ще се появяват във фийдовете на потребителите, между съдържанието на приятелите им, но ще има опция за изключване на тези реклами, които не ви допадат, както и за докладване на неподходящи реклами. Началната гъстота на рекламното съдържание ще бъде минимална, но очакваме това да се промени постепенно.

Моделът за монетизация на Instagram е крайно сходен с този на Twitter и може да проработи по-добре от рекламната стратегия на Facebook. Последната дразни все повече потребители, някои от които изтриват профилите си.

Следвайте NASA в Instagram тук.