В последните няколко години Twitter не полагаше много усилия за привличане на нови потребители. Изглежда, че вече огромната потребителска база не е толкова успокояваща за ръководството на услугата. Резултат от това е новият дизайн на началната страница, който потребителите ще виждат, ако не са влезли в профила си.
Досега нерегистрираните (или нелогнати) посетители имаха възможност само да влязат или да се регистрират, ако нямат профил. Новият дизайн изглежда доста по-привлекателен и интересен, без значение дали сте запознати със същността на социалната мрежа. На началната страница вече се показват подбрани колекции от туитове и профили, организирани в няколко категории, съобразени с най-популярните типове съдържание. Сред тях са официални акаунти на поп звезди и актьори, технологични и научни новини, сладки животни, телевизионни сериали и други. Освен подбраните от екипа на Twitter профили и туитове потребителите имат достъп и до търсачка за популярни теми и хаштагове. По данни на Twitter около 500 милиона души, които не са логнати, разглеждат съдържание от социалната мрежа всеки месец, като 125 милиона от тях посещават Twitter.com. 200 милиона души месечно пък разглеждат потребителски профили. Към момента новият дизайн е достъпен само на десктоп на територията на Щатите, но скоро може да се очаква и в други държави.