Оръжията са болезнена тема в САЩ. Дискусиите около контрола на продажбите им са все по-активни, но мнозинството се обединява около идеята, че покупката на огнестрелно оръжие в момента е твърде лесна, което води до, меко казано, неприятни инциденти.

След като един от най-големите сайтове за обяви, Craigslist, забрани продажбата на оръжия, търговците търсят все по-странни канали за комуникация с потенциалните си клиенти. Един от тях е Instagram. Горната снимка е свалена от профила на потребител на социалната мрежа, който продава свободно огнестрелни оръжия чрез снимки и описания.

Обсъждането на цената започва още в коментарите и преминава към лични съобщения. Към момента подобно поведение не нарушава правилата на Instagram, но тенденцията става все по-сериозна. Предполагаме, че Facebook ще се погрижи за проблема, макар да не сме особено сигурни, имайки предвид някои от последните действия на Марк Закърбърг и компания.

Още от Social