Мишел Фан, един от най-популярните автори на съдържание в YouTube, постепенно премества фокуса си извън портала за видео споделяне. Наскоро дамата, станала известна със съветите си за грим, козметика и стил, обяви партньорство с холандската компания Endemol. Заедно те представиха мрежата ICON, която, подобно на Vessel, предлага премиум съдържание, но с фокус върху лайфстайл видеа, ориентирани предимно към жени.

Фан ще продължи да качва видеата си в YouTube, но все повече ексклузивно съдържание ще се появява в ICON (сайтът използва DailyMotion и Roku). Кариерата на Мишел Фан запчова без големи амбиции в YouTube, но няколко години по-късно тя разработва линия козметични продукти с L'Oreal и издава книга в партньорство с Random House.

Все повече YouTube звезди изразяват негативни мнения относно промените в политиката на YouTube, свързани с реклами, използване на музика и промотиране на YouTube Music. Няколко минути в библиотеката на Vessel показват, че YouTube трябва да се притеснява.

Още от Social