Възможно е да сте попадали на един от най-приятните редизайни на Facebook в последните няколко години, било то като част от A/B тест или чрез скрийншоти. Интерфейсът с големи постове и снимки, по-тесен сайдбар без текст и различна търсачка бе приет особено добре от ентусиастите, но Facebook предпочете да се откаже от него, преминавайки към по-класически дизайн.

Дъстин Къртис, основател на платформата Svbtle, споделя, че причината се крие в намалените приходи от реклами. Дизайнът е бил толкова добър, че потребителите не са обръщали достатъчно внимание на спонсорираните истории и останалите маркетинг компоненти. Джули Джуо от Facebook критикува мнението на Къртис, твърдейки, че новият дизайн би бил дори по-успешен от рекламна гледна точка. Причината за отхвърлянето му според Джуо е в тежестта на новия сайт.

Той не работи и изглежда особено добре на малки дисплеи (10-инчови нетбуци), а Facebook се грижи за всички свои потребители, не само за тези с големи и качествени монитори. Очаквайте по-подробен анализ по темата.

Още от Social