Маркетинговата конференция Dentsu Digital Camp ще събере отново на едно място над 650 професионалисти и лидери на мнение от медия индустрията, както и представители на някои от най-прогресивните компании в регионален и глобален мащаб, които ще представят своите решения за превръщането на разрушителната сила на трансформацията в средство за устойчиво бизнес развитие.
Събитието се провежда за трети пореден път, а датата е Денят на влюбените – 14 февруари 2019 година. Основната тема ще бъде Embracing Disruption.
Ивентът ще акцентира върху ключови елементи за успеха в дигиталната икономика, като използването на данни и технологии за създаване на реално потребителско изживяване, стойността на качественото съдържание и маркетинга, базиран на „инфлуенсъри“.
Програмата ще покрие модерни теми като максимизиране на керативния процес в постоянно променящия се дигитален свят; доверието в дигиталната икономика; стратегии, базирани на мобилни устройства и видео съдържание; измерване на значимите индикатори за представяне; създаване на култура, базирана на данните; връщането на контрола върху дигиталното пространство чрез прагматични решения; разказването на оригинални истории като средство за създаване на дългосрочни отношения и създаването на дигитална икономика, която работи за всички.
Повече информация за събитието и впечатляващия набор от лектори можете да откриете на http://digitalcamp.bg/.