Маркетинговата конференция Dentsu Digital Camp ще събере отново на едно място над 650 професионалисти и лидери на мнение от медия индустрията, както и представители на някои от най-прогресивните компании в регионален и глобален мащаб, които ще представят своите решения за превръщането на разрушителната сила на трансформацията в средство за устойчиво бизнес развитие.

Събитието се провежда за трети пореден път, а датата е Денят на влюбените – 14 февруари 2019 година. Основната тема ще бъде Embracing Disruption.

Ивентът ще акцентира върху ключови елементи за успеха в дигиталната икономика, като използването на данни и технологии за създаване на реално потребителско изживяване, стойността на качественото съдържание и маркетинга, базиран на „инфлуенсъри“.

Програмата ще покрие модерни теми като максимизиране на керативния процес в постоянно променящия се дигитален свят; доверието в дигиталната икономика; стратегии, базирани на мобилни устройства и видео съдържание; измерване на значимите индикатори за представяне; създаване на култура, базирана на данните; връщането на контрола върху дигиталното пространство чрез прагматични решения; разказването на оригинални истории като средство за създаване на дългосрочни отношения и създаването на дигитална икономика, която работи за всички.

Повече информация за събитието и впечатляващия набор от лектори можете да откриете на http://digitalcamp.bg/.

Най-четени
Всички

Huawei към Тръмп: „Не искаш да ни караш да се конкурираме с Google”

290 | 19.08.2019
Още от Social

Какво се случва със Земята – 12.5 милиарда тона айсберг се разтопи за ден

682 | 05.08.2019