Медийната групировка WebGround представя своята нова система за управление на банери, с която ще се оптимизират възможностите за реклама в сайтовете на медията. Това оповести управляващият директор Евгени Блажев (на снимката). Системата е полска, нарича се AdOcean и вече се използва широко в Дания, Латвия, Словения, Чехия, Естония, Румъния, Словакия, Литва, Унгария, Русия, Хърватска, Украйна.

Специален гост на конференцията беше управляващият директор на полската компания-собственик на AdOcean г-н Анджей Пурчла. Той представя на българската аудитория основните характеристики на все още непознатата у нас система.

Предимствата на банер-ротационната система AdOcean са многобройни. На първо място - разкриват се много по-големи възможности за управление на нестандартни банери. WebGround поставя желанията на клиентите си на първо място, ето защо се подготвят специални нестандартни предложения за всеки рекламодател, съобразени с целите на кампанията.

С новата система ще отпаднат много от досегашните ограничения в нестандартността. Банерите ще бъдат по-разнообразни и по-атрактивни.


Тагове: