Зрителите възприемат рекламата в телевизионните програми с 47% по-добре в интернет, отколкото от екрана на телевизора. До този извод стига проучване на Simmons, поделение на компанията Experian Research Services, цитирано от Technews.

Онлайн рекламата достига по-добре целевата аудитория, твърди изследването, което оценява привлекателността на телевизионни програми, вестници и списания по няколко показателя, сред които информативност, интерес от аудиторията и обективност.

Ефективността на онлайн рекламата е 17% по-висока, отколкото на печатната, установява проучването. Интересът към сайтовете на периодичните издания пък е с 15% по-висок, отколкото към печатните версии на самите издания.Най-високо ниво на възприемане на съдържанието и рекламата е отчетено сред женската аудитория и младежите. Мъжете и възрастните отстъпват по този показател.

Представителите на всички възрастови групи обаче са съгласни, че интернет може да се смята за също толкова надежден източник, колкото са вестниците и телевизията, заключава проучването.

Тагове: