Музикалната услуга Napster за три месеца изгуби повече от 50 000 от платените си абонати.
През март те наброяваха 760 000 души, а в края на юни услугата се ползваше от 708 000 потребители.
Това се казва във финансовия отчет на портала за тримесечието, цитиран от електронното издание ЛентаРу.

В периода от април до юни приходите от услугата са били 30.3 милиона долара, а през първото тримесечие 32.2 милиона долара.

Чистите загуби на Napster през второто тримесечие са 4.4 милиона долара или по 10 цента на акция. Загубите през първото тримесечие са с 200 000 долара по-малко.

Napster се появява през 1999 година и работи като файлообменна мрежа до 2002, когато е закрит заради юридически претенции.
По-късно под бренда Napster 2.0 стартира услуга, позволяваща слушане на музика срещу абонамент. В края на май тази година Napster започна да продава музика в mp3 на фиксирана цена.

Тагове: