Не, не е шега! Вместо да скрива всички реклами в интернет завинаги, Adblock Plus се надява да замени „лошите“ реклами - нещо, което се счита за твърде голямо, твърде грозно или прекалено натрапчиво - с „добри“ реклами, тези, които са по-малки и теоретично много по-малко досадни.
Това ще позволи на блогове и други уебсайтове да поставят т.нар. приемливи реклами в техните страници. Ако посетителят използва Adblock Plus, той ще види само тези "приемливи реклами."
"Това ще ви позволи да третирате две различни екосистеми по напълно различен начин и ще се осигурят приходи за всяка страна", казва Бен Уилямс, директор операции и комуникации в Adblock Plus.
От Adblock Plus се надяват, че с тази нова платформа за „приемливи“ реклами ще накарат много сайтове да променят стратегията си и да влязат в белия списък от сайтове на софтуера. Това ще донесе на AdBlock Plus и малко по-добър имидж в интернет, тъй като много сайтове ненавиждат софтуера за блокиране на реклами, който сериозно удря източниците им на финансиране.
Издателите ще задържат 80 на сто от всички рекламни приходи от платформата на AdBlock Plus, а останалите 20 процента ще се разпределят между различни други страни, участващи с обслужването на рекламите. Adblock Plus ще получи 6 на сто от общия размер на приходите.
Прочетете и това: Полезни съвети за това, как да защитим важната информация в мрежата