Главният изпълнителен директор на Runtastic Флориан Хейсвантнер обяви в блог публикация, че Adidas придобива компанията за 239 милиона щатски долара.

"Ние вече знаем много за приложенията и дигиталните технологии", казва Хейсвантнер, "и с Adidas Group, като наши доверени колеги (и една от най-успешните и най-всеобхватни спортни компании в света), ще направим всичко, когато става въпрос за здраве и фитнес приложения".

През последните няколко години Runtastic представиха набор от фитнес приложения за всички видове дейности като бягане, планинско колоездене, лицеви опори, коремни преси, упражнения за дупе и дори проследяване на съня. Компанията също така започна да прави хардуер, представяйки своя Runtastic GPS часовник, пулсомер и фитнес следящо устройство, наречено Orbit.

Adidas от своя страна има собствена линия фитнес хардуер, наречена Micoach, която включва редица фитнес следящи устройства и дори умна футболна топка, така че е ясно къде точно ще се впише Runtastic.

Runtastic ще работи като самостоятелен субект в рамките на Adidas, според публикацията на Хейсвантнер. Той също така казва, че няма да бъде засегнат напредъкът на новите приложение, които компанията трябва да достави до края на годината.

 

Прочетете още: Spotify ще си партнира с Adidas