Amazon вече се превърна в основен играч на пазара на видео стрийминг и сега си е поставила амбициозната цел да разшири своето влияние отвъд стрийминга на телевизионни предавания, филми и оригинални продукции.

Нов доклад от Bloomberg показва, че компанията иска да конкурира тв канали, които предлагат отразяване на живо на спортни събития, включително футбол, голф, тенис и автомобилни състезания. Анонимни източници на вестника твърдят, че Amazon е започнала преговори за придобиване на лицензи, необходими за стриймване на такива събития.

Подобен ход не само ще позволи на Amazon да привлече повече клиенти към своята услуга, но ще ѝ осигури конкурентно предимство пред основния ѝ съперник Netflix, който залага предимно нови и оригинални продукции.

Amazon със сигурност ще се радва да получи правата да предава популярни спортове като футбол, баскетбол и бейзбол, но от компанията са наясно, че телевизионните оператори вече водят голяма борба, за да си осигурят отразяването на най-важните спортни събития.

Популярността на тези събития е очевидна дори и за социалните мрежи - Twitter се стреми към сделка за стриимйнг на мачове от NFL, докато Facebook експериментира с предаване на живо на футболни мачове.

Виж още: Звезда от True Blood влиза в ролята на Deathstroke в следващия филм за Батман на Бен Афлек

Тагове: